Sayfalar

9 Mayıs 2013 Perşembe

Selam ^^

https://www.facebook.com/KDU.16.ABY?ref=tn_tnmn

Selam Millet... ben Mia Ryan... namım bu.. diğer bir namım da yok... gençliğin verdiği gazla orada burada dolanıyorum ... hadi dedim bunca zamandır boş boş dolandım.. bir işe yarayan bir şey yapayım dedim ve bu bloğu açtım.. demeyeceğim.. yok öyle bir şey :D nedir nasıl bir şeydir bilmeden açtım.. aklım sorularla dolu... öğreneceğim :D 
Neyse.. bunları geçelim.. ben kimim... neyin.. kimin nesiyim.. neyin fesiyim... bunları söyleyeyim... 

Ben sosyal ağ bağımlısı... anime sevdalısı... mangalarla yaşayan...DBSK DBSK diye ortalıklarda fink atan... asosyal bir internet genciyim...
Bunların dışında yaptığım pek bir şey yok.. dizilerle aram yoktur.. ama film izlemeye bayılırım... hele sorsanız kaç Türk dizisi biliyorsun diye... parmaklarımın üçünü geçemez herhalde.. O.o emin değilim .. :D

Gencim güzelim zekiyim uzun boyluyum sırma sağlıyım... tabii ki sizinle dalga geçmiyorum.. ama yok öyle bir şey.. diyip hevesinizi kursağınızda bırakmak zorundayım...

Bu arada.. Fanficler yazmayı... hikayeler oluşturmayı... gereksiz laf ebeliği yapmayı ve resim çizmeyi seviyorum :D bildiğin "bebe'yim" ben :D

Özellikle gereksiz gereksiz resim toplayıp.. en az üç yıl köşede çürüttükten sonra.. hafızasında yer kalmadığı için silmek zorunda kalan ve bunu yaparken yaslara boğulan manyak bir fetişim ... :( maalesef... resimlere karşı acaip bir gereksiz ilgim var..
Allah cızırtımı vermesin... (R) tescilli laftır... almayın... patentim var...

neyse.. neyse.. neyse.. çok konuştum.. ben kaçar.. daha yapılacak çook şey var.. mesela öncelikle Durarara! adlı animeyi bitireceğim...

Bu arada manga çevirmenliği yapmayı planlıyorum.. umarım yüzüme gözüme bulaştırmam bunu da :D

Gyure Gyure.. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder